عاشقانه ها
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

گفت تو ک میگفتی اگه من نباشم میمیری پس چرا هنوز زنده ای؟؟؟؟

لبخند زدمو گفتم جالبه همه مردن رو تو جسمی بی حرکت میبینن

من از درون مرده ام دیگر روحی نیست

دیگر خنده ای نیست من اینگونه مرده ام........

 

 

اینجا جاییست ک عشق بازی نمیکنن باهم....

باهم با عشق بازی میکنن......

 

ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟؟؟؟؟؟

خب منم راستشو گفتم!!!گفتم زندگیمو!!!!!!!نپرسید چرا؟؟؟؟؟

گریه کردو رفت اما نمیدانست اون خودش زندگیمه.....

افسوس ک زندگیم را ب لبخند کسی باختم ک ب گریه هایم میخندید!!!!!!!

 

میدونی بهترین دوست کیه؟؟؟؟؟؟

اونیکه اولین قطره اشکتو میبینه دومیو پاک میکنه و سومیو ب خنده تبدیل میکنه

 

 

عشق لیاقت میخواهد و عاشق شدن جرات...همیشه در پی کسی باش ک با تمام کاستیها و کمی ها وعیبهایت حاضر باشه ب تو عشق بورزد....و تورا ب همه دنیا نشون بده و بگه:این تمام دنیای منه......... 

 

 

 

 

حاشا نکن!با تمام قدرت مردانگیت درگیر زنانگیم هستی

اقرار نکن

تا با تمام قلبم نفسهای زنانه ام را تسلیمت کنم

 

 

 

گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد

ک بیاد تو تنهاییم.......من اجازه ندم!

و اون بی تفاوت ب مخالفتم بیاد تو و اروم بغلم کنه و بگه مگه من مردم ک تو تنها بمونی!!!!

 

 

 

تکپرم نموندی....عیبی نداره..... اما دیگری  پرپرت میکند!!!!!!

دنیا استاد فراموشیهاست عزیزم تو سعی کن شاگرد این دنیا نباشی

در زمستانی سرد کلاغی غذا برای بچه های خود نمی یافت..کلاغ گوشت تن خود را میکند و در دهان بچه هایش میگذاشت زمستان تمام شد و کلاغ مرد...گفتند:خوب شد مرد..خسته شدیم از بس غذای تکراری خوردیم...

واین حقیقت تلخ روزگار ماست

 

 

چگونه بفرستم باورم را برایت!تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست!!!

 

دلگیرم از مرغهایی ک دانه خوردنشان پیش ما بودو حالا برای دیگران تخم میگذارن

ولی میدانم روزی بوی کباب شدنشان ب مشامم میرسد....

 

انقدر بغضها را فرو بردمو خندیدم ک خداهم باورش شد چیزی نیست!!!!!!!

 

 

همین مسیرو مستقیم بری میرسی ب ی دوراهی...

یکیش ب من ختم میشه و دیگری ب ختم من!!

 

 

اهای اقا پسری ک میگی تا اخر باهاتم مردونه بگو اخرش موقع بستن کمربندته؟؟؟؟؟؟؟

 

 

هی فلانی!

تمام لحظه هایی ک سرگرمیت بودم...زندگیم بودی

 

 

بعضی چیزارو باید بنویسیم نه برا اینکه همه بخونن بگن خوبه عالیه

بلکه برا اینکه خفه نشیم همین....!!

 

حماقت چیست؟؟

اینکه من تورا با تمام بدیهایی ک در حقم میکنی ببخشم!!

 

 

لااقل رد ک میشوی بی هوا بگو دوست دارم.

و تا برگشتم لاب لای جمعیت گم شده باش...

 


دو شنبه 19 فروردين 1392نظر دهید

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
|
 

 

 

عشق* یعنی حتی اگه بدونی نمیخوادت...

بدونی نمیشه.....

نتونی ترکش کنی....نه خودشو نه فکرشو*****

 

دلتنگ ک باشی ادم دیگری میشوی

خشن تر عصبی تر کلافه تر تلخ تر......

و جالب اینجاست ک ب اطرافیانتم توجهی نمیکنی

ودقیقا سر کسی خالی میکنی ک دلتنگش هستی

 

ی جایی باید دسته ادمارو بکشی نگهشون داری صورتشون رو میون دستات محکم بگیری!بگی:ببین من دوست دارم....نرو....میفهمی؟؟؟؟!!!!

تو زندگیت دنبال كسی نباش كه بتونی باهاش زندگی كنی

... دنبال كسی باش كه بدون اون نتونی زندگی كنی! 

 

 

ب دروغ میگویی دوست دارم تا خوشحال شوم و من احمق میشوم تا تو دلگیر نشوی

 

 

 

ی وقتایی ادم باید سرشو بلند کنه زل بزنه ب اسمون بگه

خدا خیلی مخلصیم هوای مام داشته باش مردیم از تنهایی

 

کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !!!  

 

امـشبـ هـیچـی نـمے خـوآهـم !

نـه آغـوشـتـ رآ

نـه نـوازش عـآشقـآنـه اتـ رآ

نـه بـوسـه هـآے شـیریـنتـ...

فقـطـ بـیـآ

مےخـوآهـم تـآ سحـر بـه چشـمـآن زیبــــایتـ خیـره بـمــآنـم

هـمیـن کـآفـی استـ

بـرآے آرامـش قلبـــ بــی قـرآرم

تـو فقـط بـیــآ . . .

 

 

دوست داشتن شاخ و دم نداره......اگه داشت من دیو کوچکی بودم ک تورو عاشقانه دوست دارم

 

لحظه رفتن سکوتم علامته رضایت نبود

میخواستم مثل همیشه حرف رو حرفت نیارم

 

 

 

درد داره وقتی میره و همه میگن دوست نداشت

وتو نمیتونی ب همه ثابت کنی ک هرشب با عاشقانهایش خوابت میکرد!!!!!!!!!!

 

 

کسی ک بیشتر از همه دوست داره بدونه دلیل هرروز باهات دعواش میشه اما وقتی ناراحتی

با همه دنیا میجنگه تا ب ناراحتیت پایان بده..... 

 

خاطره یعنی ی

سکوته غیرمنتظره میان خنده هات!!!!!!!!!!!

 

عاشقی یعنی بعد از دوساعت اس بازی با عشقت

دلتنگش ک میشی میشینی همون اسای تکراریو میخونی.....

 

 

 

 

اینم تموم شد

دلم تنگ شده برا شبایی ک اس میدادی:ماله خودمی.....

روزی بیست بار میگفتی دوست دارم.........

وقتی قهر میکردم قبل از اینکه بخوابی اس میدادی اشتی نکردیما!!!!!!!!

دلم تنگ شده

واسه تو

واسه حرفات

واسه همه اون روزا..........

  هیچ

کجا
جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،
امنیت را معنا نمیکند
برایم …

 

 

 

برا دوباره اومدنش دعا نکن شاید وقتی اومد اونیکه قبلا بوده نباشه!!!!!!! 

 

بعضی وقتا مشکل از خوده ماست

واسه کسی ک ی قدم برامون برمیداره دوکیلومتر پیاده میریم.

 

 

 

 

 دردم این نیست که او عاشق نیست !

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است !

دردم این است که با دیدن این سردی ها ، من چرا دل بستم؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت0:11---23 فروردين 1392
اقا من نخوام تعریف کنم کیو باید ببینموبلاگی ک خوب باشه خوبه دیگه اما ی چیزیم هست عزیزم تو بی نظیری همین.ی چیز دیگه چرا خوش امد گویی اون پایینه مسئولین رسیدگی کنن لطفا

نیما
ساعت0:03---23 فروردين 1392
مطالبتون خیلی قشنگه من خیلی باهاشون حال کردم مرسی

نسترن
ساعت0:01---23 فروردين 1392
بابا ایول داری دمت گرم عزیزم مطلبت حرف نداره فقط ضدپسر زیاد بنویس

میلاد
ساعت14:30---21 فروردين 1392
سلاممممممممممم ابجی وبلاگت عالیه خصوصا اون جمله های قشنگ..... ایسالله که موفق باشی

ارین
ساعت11:48---21 فروردين 1392
دمت گرم نگین ! ولی اینو بدون دلیل دل تنگیت خودتی

mojinice
ساعت1:00---21 فروردين 1392
وبت خیلی باحاله
هر دو همکاریم
به وب منم یه سری بزن


داداش محسن
ساعت0:45---21 فروردين 1392
سلام ابجی هلیا وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق باشییییی جملات قشنگی بووووددد مرسیییی

نیلوفر
ساعت22:46---20 فروردين 1392
سلام عشقم
آجو جونم خیلی خوشگل بودش وبلاگت
عاشق این پستت شدم


بلا
ساعت16:24---20 فروردين 1392
اجی ینی محشر بگم کمه ها
خیلی قشنگ بودن


سارا
ساعت0:15---20 فروردين 1392
عزیزم وبلاگت قشنگه انشالله این وبلاگ پله ای باشه برای موفقیتهای بیشتر و بزرگتر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,| 21:27 |negin| |